zondag 28 februari 2010

Kerstmarkt




Enkele sfeerbeelden van onze eerste verkoop.
Het was een heel avontuur, want het was op de eerste dag dat het sneeuwde, een zondag. We moesten naar Limburg en de straten lagen allemaal besneeuwd. De strooidiensten waren nog lang niet in actie gekomen. Maar toch, we gingen ervoor. We zijn Veerle en ik, en de kids en Tom gingen ook mee. Tom was de chauffeur (mijn man) In Genk vielen we in pan, na anderhalf uur tegen 40 km per uur te ebben gereden. We hebben daar dan nog eens anderhalfuur in pan gestaan. Daarna deed de auto het weer en zijn we toch doorgerden. Ondertussen waren er al vrienden opkomst met onze andere auto. Allé, daar aangekomen hebben we alles opgesteld. Het was een gezellige sfeer, maar helaas door het super slechte weer, geen volk. Ik heb 3 dingen verkocht, en als ik me goed herinner Veerle 1.
Maar gezellig was het wel. En niet getreurd, want in mei proberen we het opnieuw. Dan blijven we in de buurt en en hopen op beter weer. Sneeuwen zal het dan alvast niet doen.
Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen: